اطلاعيه درخصوص مشکلات حقوق بازنشستگان

همکاران  محترم  بازنشسته

باسلام

    بدينوسيله به اطلاع مي رساند که با توجه به جلسات مورخ 92/2/31  و 92/3/1  در صندوق بازنشستگي کارکنان فولاد موارد ذيل پيگيري و در شرف انجام ميباشد .

1- درخواست مبلغ  50 ميليارد تومان از تامين اجتماعي  جهت  پرداخت باقيمانده حقوق فروردين  شد که مقرر گرديد طي نامه اي به شرکت فولاد مبارکه از محل مطالبات تامين اجتماعي بحساب صندوق واريز گردد و حقوق فروردين مابقي همکاران که تا کنون پرداخت نشده طي روزهاي آينده واريز گردد .

2- جهت پرداخت حقوق ارديبهشت نيز درخواست وامي از بانک مهر اقتصاد شده که در صورت پرداخت حقوق ارديبهشت نيز بلافاصله پرداخت خواهد شد .

3- به جهت تسريع در امر واگذاري دارائيهاي مشخص شده از طرف دولت پيگيري و نامه اي از وريز محترم صنعت ومعدن جهت سازمان خصوصي سازي گرفته شد که درخواست شده عرضه سهم شرکتهاي واگذاري  در اولين هيئت عالي واگذاري مطرح و چنانچه خريداري وجود نداشت بلافاصله  سهم شرکتها به وزارت تعاون منتقل گردد تا مشکل کمبود نقدينگي صندوق هر چه زودتر مرتفع گردد .

4- درخصوص ساير موارد مانند حق سرپرستي ، سختي کار و... نيز  مقرر گرديد که پس از واريز حقوق  و رفع بعضي از مشکلات کارشناسان مربوطه  جلسه اي را بر گزار و پيگيري نمايند .

 609DA197

محل قرارگیری: خانه اطلاعیه ها اطلاعيه درخصوص مشکلات حقوق بازنشستگان